یه دوست دختر اصفهانی هم نداریم...

اصلا هم جاش خالی نیست!!

یه دوست دختر اصفهانی هم نداریم...

اصلا هم جاش خالی نیست!!

دوست دختر اصفهانی و بخاری امرسان

یه دوست دختر اصفهانی هم نداریم که تو هوای سرد غروبای پاییز دستای گرمشو بگیریم تو خیابون قدم بزنیم و بهش بگیم وووی خانومی، تو که از بخاری ؟؟؟؟ هم بهتری!



پ.ن:

1- علامت سوال گذاشتم که تبلیغ نشه!

2- هر کی گفت منظورم کدوم مدل بخاریه؟!

3- حواستون باشه خیلی نزدیک بخاری بشین، می سوزین!



نظرات 3 + ارسال نظر
ابوالفضل جمعه 6 آبان 1390 ساعت 22:51 http://www.mardankhatar.blogsky.com

با تمام وجود گناه کردم...
و در تکرار آن اصرار!..
اما!...
نه نعمتش را از من گرفت،...
نه گناهانم را فاش کرد!...
اگر اطاعتش را کنم چه می کند؟
بابا بیخیال دوس دختر ما خودمون مخلصتیم

چاکریم!

pashmakoo شنبه 7 آبان 1390 ساعت 18:21 http://pashmakoo.blogsky.com

بخاریش امرسانه
خودم تنها فهمیدما
اون بالا هم ننوشته

ای خاک و چوک
یادم نبود
سوتی دادم

داش گتت سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 22:39

هی دنیا،دس رودلم نذار.
تا باشه ازاین بخاریا.پماد سوختگی دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد