یه دوست دختر اصفهانی هم نداریم...

اصلا هم جاش خالی نیست!!

یه دوست دختر اصفهانی هم نداریم...

اصلا هم جاش خالی نیست!!

دوست دختر اصفهانی و پ ن پ


پَ نَ پَ


به دوست دختر اصفهانی هم نداریم بهش بگیم: بیا بریم چهارباغ.

بگه: بریم بگردیم؟

بگم: آره خب.

بگه: مگه اونجا میرن میگردن؟

بگم: آره، جای قشنگیه.

بگه: اگه پلیس ما رو ببینه میگیره؟

بگم: خب آره حتما ما رو میگیره.

بگه: بعد ما رو می برن کلانتری؟

بگم: بله مستقیم کلانتری.

بگه: اونجا ما رو نگه میدارن؟

بگم: خب ما رو نگه میدارن دیگه. تا خانواده ها بیاد

بگه: ...

بگم: ...

..


..


...

بگه: اصلا تا حالا پ ن پ شنیدی؟! این همه موقعیت پ ن پ برات جور کردم!

بگم: آره، اما چون خیلی مسخره ست و ضایع شده، نمی گم! اگر چه خیلی هاش بی احترامی هست و من چون تو رو دوست دارم، این جوری باهات صحبت نمی کنم عزیزم!!


پ ن: حواستون به پ ن پ باشه دوستان. خیلی هاش بی احترامی و بی ادبی رو داره جا میندازه. آگاهانه یا ناآگاهانه. در هر صورت از ما گفتن. آدم به انسان بودن و روابط خوبش و احترام به دیگران انسان میشه بهش گفت!


نظرات 5 + ارسال نظر
pashmakoo پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 09:55 http://pashmakoo.blogsky.com

اینقد با ملاحظه و مودب صحبت میکنی یهو دیدی دختر رستم قلی عاشقت شد اون وقت دیگه جایی برای پشیمونی وجود نداره هااااا.
از من گفتن بود خود دانی

نمی خوام بگم که خیلی از این رستم قلی ها و غیره در حال حاضر کشته مرده من هستن!!!

pashmakoo پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 12:55 http://pashmakoo.blogsky.com

خاک وچوک ینی خود رستم قلی؟
من گفتم دخترش تو چرا هول شدی؟

ZiZoOo شنبه 17 دی 1390 ساعت 09:42 http://poweroflove.blogsky.com

خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی باحال بود .

کلی خندیدم ....

قلم طنزت خیلی جالبه ....

موفق باشی ...

nafas یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 19:35

پ ن پ
با پول باباش ارزش پیدا میکنه

مجتبی یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 01:38

منم موافقم این بحث پ ن پ واقعا در بعضی موارد بی احترامی بی ادبی و کم بودن شعور و فرهنگ کامل شخص رو نشون میده و خصوصا ما که اصفهانیم و شهرمون مهد فرهنگ و تمدن و دارای بزرگانی چون شیخ بهایی و.... است باید کمتر از این قبیل سخنان بیهوده به کارببریم
البته طنز و شوخی و لطیفه به جای خود فقط مواظب حفظ احترام اطرافیانمان باشیم
به هم نخندیم باهم بخندیم باکمال تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد