یه دوست دختر اصفهانی هم نداریم...

اصلا هم جاش خالی نیست!!

یه دوست دختر اصفهانی هم نداریم...

اصلا هم جاش خالی نیست!!

دوست دختر اصفهانی و بارون پاییزی

یه دوست دختر اصفهانی هم نداریم تو این بارون پاییزی ببریمش بیرون، یه کم خیسش کنیم سرما بخوره، بش بخندیم!





گاهی تصور می کنم باران را با تو؛ درحالی که دستان گرمت را گرفته ام و بی صدا در صدای رود با سکوت با یکدیگر حرف می زنیم و مسیر بی انتها را به انتها می رسانیم. احساسی بس زیباست..

کی تو را خواهم یافت ای محبوب من!


آیا قلبم را برای همه ی ظرفیت عشق مهیا کرده ام؟! آیا تفاوت عشق را با عادت می فهمم؟! آیا عشقم با هوس های مدشده ی امروزی تفاوت خواهد داشت؟

کی تو را خواهم یافت ای محبوب من!


گاهی دلم به عشق می خندد. انکارش می کند! زهی خیال باطل. من که می دانم تو می آیی. پس چرا دلم تو را پس می زند؟!

کی تو را خواهم یافت ای محبوب من!


باید دلم را جارو کنم. باید ذره ای محبت غیر را در آن راه ندهم. عشق خدایی که به این راحتی بدست نمی آید. عشقی که هر دوی ما را به سرچشمه ی کمال برساند. باید دلم را از خودم خالی کنم. 

عشق وقتی می آید که تو دلت را از خودت هم خالی کرده باشی. وقتی که احساسی سرشار برای دادن داشته باشی، نه عقده هایی حقارت گونه و بیمارشکل برای پر کردن خلاء عاطفی ات!

کی تو را خواهم یافت ای محبوب من؟!


نظرات 5 + ارسال نظر
فریناز شنبه 10 دی 1390 ساعت 15:35 http://delhayebarany.blogsky.com

سلام پسر عاشق
حال شما؟
خوبی؟
بابا تحویل بگیر
معلومه کجایی؟

دیگه اون بارونا هم نیومدا
داریم خفه میشیم تو این هوا

تنها سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 00:12 http://good7878.blogfa.com/

سلام مطلالب جالبی نوشتی تو وبتون
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

مکافات چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 11:15 http://www.kalame.blogsky.com

من مکافاتم ودرجلدخودم میسوزم............

[ بدون نام ] یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 19:33

اه اه بابا نکن این کارا رو آبرومونا بردی
دختر اصفهانی خودش یه 2نیاست

صدف جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 22:11

سلووووووم دادا منم اصفونیم.....
وبت خوبس خوبس خعلی خوبس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد