یه دوست دختر اصفهانی هم نداریم...

اصلا هم جاش خالی نیست!!

یه دوست دختر اصفهانی هم نداریم...

اصلا هم جاش خالی نیست!!

دوست دختر اصفهانی و شب یلدا

یه دوست دختر اصفهانی هم نداریم شب یلدا دوتا هندونه بدیم زیر بغلش!!


پ.ن: امشب دارم میرم ناژوون (کنار زاینده رود) یه قدمی بزنم!! جای یه همدم و هم صحبت خالی!! البته هرکسی نمی تونه با من قدم بزنه؛ چون حداقل n ساعت قدم میزنم!!


قدم زدن رو دوست دارم در حد پادرد!!!


نظرات 6 + ارسال نظر
. سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 21:54 http://nog.blogsky.com

سلام
انشاالله خدا یه دختر خوب نصیبت کنه

همچنین!!

حالا مگه من گفتم نصیبم نکرده خدا؟!!!

بابالنگ دراز پنج‌شنبه 2 دی 1389 ساعت 02:45 http://khateratebarani.blogsky.com

از کنار زاینده رود نگو که دلم میگیره
فکر نکنم به اندازه ی من تونستی باشی اونجا قدم بزنی
من از سی و سه پل شروع کردم و رفتم تا پل بزرگمهر از اونجا هم از مسیر اونطرف رود برگشتم سی و سه پل
تو بچه اصفخونی حساب کن چند کیل.متر میشه
اونم نه تنهایی بلکه با یک یار
من یهویی دیدم دیگه پاهام راه نمیرن
دیدم دارم میافتم که دوتایی افتادیم رو چمن ها
ممنون که سر زده بودی
بازم سر بزن
از اصفهان گفتی خرابم کردی باز
هر وقت میام وبلاگت خرابم میکنی
چیکار داری منو
ول کن بابا این پیر مردا رو کار نداشته باش
ما کهنه عاشقیم ها...

اووووووووووووووووووووووووووووه!!!!

بابا کار درست، کی بره این همه راهو!!!

البته شوخی کردم ناامید نشی!! این راهی که میگی رفتی( از 33پل تا بزرگمهر) که فقط قسمتی از قدم زدن منه واسه اینکه پاهام گرم شه و شروع قسمت اصلی!)

کهنه عاشق، عاشقتیم!!!

فریناز پنج‌شنبه 2 دی 1389 ساعت 10:27 http://delhayebarany.blogsky.com

سلام..از تیتر وبلاگتون ناخودآگاه تا مدتی فقط میخندیدم...
حالا جرا اصفهانی؟
آخی!!!!
ایشالله پیدا میکنی
دوست داشتی بیا پیش ما...
خوشحال میشیم

علیک سلام

خب اصفهانی با اصفهانی باید تاب بخورد دیگه!!!

ایشا..

شمام دوست داشتی دوست شیم ، پیغام "دوست دارم دوست شیم" خصوصی بذار!!!

جمله ی بالایی چه جمله باحالی شد!!

فریناز شنبه 4 دی 1389 ساعت 20:40

خب ابوالفضل خان مثل ی پسر خوب لینکمون کن دیگه....
باشه؟
راستی منم خیلی رکم
گفته باشم

چشم!

شما هم لینک کن!

فریناز شنبه 4 دی 1389 ساعت 21:11

خب خوش اومدی

سحر یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 17:50 http://www.satanic-girl17.blogfa.com

سلام وب باحالی درای به منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد