یه دوست دختر اصفهانی هم نداریم...

اصلا هم جاش خالی نیست!!

یه دوست دختر اصفهانی هم نداریم...

اصلا هم جاش خالی نیست!!

دوست دختر اصفهانی و نظر خوانندگان

یکی از دخترای خوب شیراز به نام راضی جوون انگار قبلترا نظری داده بودن که زیبا بود. و  گله کرده بودن که چرا تایید نکردی!!


بنده با صدای بلند اعلام می دارم که بنده این کامنت را ندیده بودم و الان برای جبران مافات هم که شده به نام خودشان در وبلاگ قرار میدهم.  که درس عبرتی باشد برای دخترای اصفهوووونی!!


راضی جوووووووووووووووووووووووووووون نوشته بود:

یه دوست دختر اصفهانی هم نداری که وقتی واسه شیطونی میری یه جا قایم میشی بهت بگه: ابوالفضل جان پس شوما کوجااااین؟


تشکر بسیار از راضی خانوم



نظرات 5 + ارسال نظر
pashmakoo سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 23:15 http://pashmakoo.blogsky.com

وااااااااااااای من توقع نداشتم آقا خیلی لطف کردی
دست شوما درد نکونه حاج آقا
شوما یه جور گفتی که انگار من دعواچی کردم

ما کوجا و دعوا کوجا

شوما لطف داری حج خانووم! خواستم جبران کنم

محمد چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 00:39

خیلی باحالی البته من اصفهانیم اهل دختر بازی هم نیستم به تو هم نمیاد باشی ولی دمت گرم
راستی این خانم فریناز هم انگار دلشون واستون لرزیده مبارکه اشا الله
یه دوس دختر اصفانیم نداریم هی بش تلفن کنیما بگویم دیگه چه خبر؟
یه دوس دختر اصفانیم نداریم برامون قرمزه و اشکنه بپزد سوار اتوبوس شیما بریم پارک شهید رجای
آ بعدشم بش بگم اگه رفیقی خوبا کم خرجی باشیا سال دیگم میارمد همین پارک که بو کباب ا بِشنفی.
یه دوس دختر اصفانیم نداریم که تو امتحانا هی میس بندازدا ناز کند تا بش زنگ بزنیم ا بگویم جون دوتا دعاکن پاسشون کنم تا با هم بریم میدون امام.
یه دوس دختر اصفانیم نداریم یه شب ببرمش تخت فولات از ترس گریش بگیرد آ هی نازشا بکشمو بگم نترس دادا اینجاس.

فریناز چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 16:54

چرا این شیرازیه اصفهانی حرف میزنه؟!

ولی خودمونیما، از اصفهونیا بهتر حرف میزنه!

فریناز چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 22:00

آره من خودمو بکشم نمی تونم حرق بزنم با این غلظت

سعید جمعه 10 دی 1389 ساعت 17:40 http://bia2toto.blogsky.com

دیوونه ی تنهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

بهلله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد