یه دوست دختر اصفهانی هم نداریم...

اصلا هم جاش خالی نیست!!

یه دوست دختر اصفهانی هم نداریم...

اصلا هم جاش خالی نیست!!

دوست دختر اصفهانی و وفاداری

یه دوست دختر اصفهانی هم نداریم حداقل وقتی بقیشون! نیستن، تنها نمونیم!!!

نظرات 8 + ارسال نظر
روهان چهارشنبه 22 دی 1389 ساعت 16:35 http:///farawaynear.persianblog.ir/

خوب چرا یه دوست دختر اصفهانی نمی گیری ؟
نشد یه غیر اصفهانی بگیر ...
نکنه از همه ولایات دوست دختر داری جز اصفهان ؟!

بنده فقط تکذیب می کنم این حرفارو!!

نمی دونم راجع به چی داری حرف میزنی؟!!

فریناز چهارشنبه 22 دی 1389 ساعت 18:57 http://delhayebarany.blogsky.com

میگم اون بقیه کیان؟؟؟!!!
ها؟؟؟ها؟؟؟هاا؟؟؟



کی؟! کدوم؟
راجع به چی حرف میزنی؟!!!

اهان! فهمیدم!! کدومشونو میگی؟!!


شوخی کردم بابا!! ما رو چه به این بی وفایی ها!!!!

کامیلو گودی پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 16:08

هههههههه جددددددددی دخترای اصفهوننننی اینطووووورن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام ما یه اکیییییپ ۸ نفره دختتتتریییم فقط بدیییش اینه اصفهاااانی نیسسسیم یه سر به وبمون بزن
azkabanlianshampoo.blogsky.com

متاسفم!! نمی تونم بهتون سر بزنم!!
خیلی زیادید! میترسم منو بخورید!!

کامیلو گودی پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 21:04

نه با ما آشغال خور نیسسسسیم
شوخیییییدم
هههههههه من ایمنی تو به عهده میگیرم

حقا که بی جنبه اید!!!

من بهتون سر زدم!! یه شوخی هم نمیشه با دخترای این دوره زمونه کرد!!!

کامیلو گودی پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 21:19

نه بااااااااااااااااااااا!!!!
شما با جنبه ای چرا بت برخورد من که گفم شوخیییییییییدم یه نظری بزار بینیم چیییییییییییییییییه!!!
آدم شوخی هسسسم ناراحت نشین plz

باشه، قبول!

شما گلی!!!

کامیلو گودی پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 21:24

قربوننننت شما سنبلی

آخی!!!! سنبل با گل کار داره!


اگه بیکاری بیا تو یاهو.
من آنلاینم الان

بالای سمت چپ میتونی آیدیمو ببینی!!

کامیلو گودی پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 21:30

exc یکم بیزی هسم باز بت میسرم بم به سر !fln

کامیلو گودی پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 21:36

راسی id رو هم ندیدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دلم نیومد اینو نگفه برم این شکلات خیلی شبیییییه باباشاههههه
آخخخخخخخه عزیز دلم

یعنی به اون بزرگی نوشته وضعیت یا هو آنلاین رو ندیدی!؟!!!!!
بالا سمت چپ!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد