یه دوست دختر اصفهانی هم نداریم...

اصلا هم جاش خالی نیست!!

یه دوست دختر اصفهانی هم نداریم...

اصلا هم جاش خالی نیست!!

دوست دختر اصفهانی و هوای برفی

یه دوست دختر اصفهانی هم نداریم تو این هوای برفی بریم قدمی بزنیم، بلکه دلمون باز شه!!



پ .ن : امروز برنامه ی قدم زدن عظمایی!! رو برای خودم تدارک دیده ام. می خوام برم اون قدر قدم بزنم*، اون قدر قدم بزنم، اون قدر قدم بزنم ... تا دلم از خفه گی درآد!!!


توضیح نوشت: اون قدر قدم بزنم یعنی: اون قدر که پام درد بگیره؛ ابوالفضل فقط وقتی قدم زدن بهش حال میده که پاش دیگه نای راه رفتن نداشته باشه!!!


توضیح نوشت 2 : مسیر مناسب برای قدم زدن از خاجو تا ناژوون و در مسیر زاینده رود می باشد!!

نظرات 3 + ارسال نظر
فریناز شنبه 25 دی 1389 ساعت 19:00 http://delhayebarany.blogsky.com

خب ما هم همون طرفاییم شب...
خواستی بیا تا برات یکی رو پیدا کنم تنها قدم نزنی

فقط گفته باشم هر دوست دختر از فولادم باشه نمی تونه به پات برسه ها

باشه!!
فقط بنجل پیدا نکنی ها!!

فریناز شنبه 25 دی 1389 ساعت 19:01 http://delhayebarany.blogsky.com

دارم فکر میکنم از خواجو تا ناژواااااااااااااااان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ووووووای پام از الان درد گرفت

خسته نباشی دختر!!!
من که هنوز فقط مسیر رو گفتم!!
خوب شد نگفتم چندبار میرم و میام!!!

[ بدون نام ] جمعه 13 خرداد 1390 ساعت 00:23

من هم عاشق قدم زدنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد