یه دوست دختر اصفهانی هم نداریم...

اصلا هم جاش خالی نیست!!

یه دوست دختر اصفهانی هم نداریم...

اصلا هم جاش خالی نیست!!

دوست دختر اصفهانی و اغفال

یه دوست دختر اصفهانی هم نداریم اغفالش کنیم نصف شبا گوشیه باباشو کش بره بهمون زنگ بزنه!

نظرات 15 + ارسال نظر
رومینا دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 16:43 http://black-love.blogsky.com/

برو حال کن که نداری
دوست دختر میخوای چیکار ؟؟؟

اونایی که داشتن چی کار کردن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شنیدم واسه خودکشی به درد می خوره!!

الهه دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 16:48 http://www.elaheh.blogsky.com

برم قدم بزنم الان گم می شم ! اینقدر حالم بده
راستی ما یه دوست پسر اصفهانی داریم ولی

خجالت بکش! اینا چه حرفه میزنی تو!!!

الهه دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 21:42 http://www.elaheh.blogsky.com

چی گفتم مگه ؟!؟؟!!!

معلومه! یعنی چی دوست پسر اصفهانی!!!

کامیلو گودی سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 10:41

مگه زمان قاجاره اینکارو کنه................
الان همه دخترا یه گوشی خانواده و یه گوشی دوستان دارن

عجب!!
چه چیزا!

درنا چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 11:33 http://www.dornah.blogfa.com

بیچاره دوست دخترت

سالومه چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 14:40

ووووووواه!!!!! مگه دختر اصفهانیا ازین کارام میکنن؟؟؟......حالا چرا گیر دادی به اصفهانیا.بیا شمال خوش میگذره!

مرسی!
در اولین فرصت!
حداقل آدرس میذاشتی!

کامیلو گودی چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 16:15

به سلام آآآآآآآآآآآآآآآآآآآقا!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوس دختر اصفهانی پیداکردی مطلب نمی آپی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با اجازه بزرگترا بههله!!

نه اقا! شوخی بود! کسی منو نزنه!

کامیلو گودی چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 18:56

راسی داری پیدا میکنی برو دنباله یکی که ۸ تا داداش هم داشه باشه قربونت ماروهم سروسامون بده

اگر اسلام دست و بال ما رو تا ۴ تا محدود نکرده بود، همتونو خودم یه جا عمده ای می گرفتم!!!

کامیلو پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 13:38

بابا الانم ایرادی نداره ۴ تا عقدی ۴ تا هم .....

بههله!
شماها چقدر مشتاقینا!!

هوشمند پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 14:06

کامیو ولش کن. بیا سراغ خودمون کار همشونو یه جا واست میکنم!

چه کاری؟ من که کاری ندارم!!!
در ضمن، شما؟!

هوشمند پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 14:14

ااااااااااااااه.خودت الان گفتی اگه اسلام اجازه میداد هممونو میگرفتی!!!یادت رفت؟؟؟؟

خب من به کامیلو گفتم و گروهک!
مگه تو هم جز گروهک هستی؟

هوشمند پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 14:18

آرره دیگه!!! حالا شناختی؟؟؟!!من همون سالومه بودم دیه!

بهههله!

کامیلو جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 12:11

هوشمند جووووووون چرا بچه مردمو میگیجی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب از طرف ما ok ما بخاطر تو مشتاقیم

به به میبینم که مطالب جدید آپیدی و من نظر ندادم این یعنی چی؟؟؟
الان نظر میذارم حال کنی ابوالفضل خان دوست دختر اصفهانی ندار

الی شنبه 16 بهمن 1389 ساعت 16:34

بچه ای یا گوشی میتونه مال افرادی از قبیل مامان داداش خواهر هم باشه (گوفته بودم میام ایراداتو می گیرم)

راست میگه ها!!!
خیلی خوبه!
اون وقت با خواهرشم دوست میشیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد