یه دوست دختر اصفهانی هم نداریم...

اصلا هم جاش خالی نیست!!

یه دوست دختر اصفهانی هم نداریم...

اصلا هم جاش خالی نیست!!

دوست دختر اصفهانی و دوست اجتماعی

یه دوست دختر اصفهانی هم نداریم الکی گولش بزنیم بگیم تو دوست اجتماعی ما هستی نه دوست دختر!


بعدا نوشت: چون کسی سوال پرسیده بود گفتم بگم؛ دوست اجتماعی همون دوست دختره، منتها کلاهِ توجیه گذاشتن روش!! بعضی پسرا وقتی میبینن طرف راه نمیاد، الکی گولش میزنن میگن تو دوست اجتماعی ما هستی!!!!

نظرات 15 + ارسال نظر
الهه پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 12:36 http://dokhtaran2.blogsky..com

سلام
هه هه هه
وبلاگتون مثه وبلاگ یه دوست پسرم نداریمه
با این تفاووت که ور داشتین اصفانیش کردین

بعدم اصن ایششششششششششششش
شما که بابا آبروی خودامونو دارین میبرین
کجای اصفانیا خسیسن؟هان؟هان؟هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصن بنده برای احقاق حقوق خودمون از دست خودامون لازم دیدم کامنت بذارم
هه هه هه
اما بامزه بود

دارم تعریف میکنم که!!!
ای الهه! دختر خوب اصفهانی!
تو چقدر لارجی! همین امروز منو دعوت کن بریم بیرون رستوران یه چیزی بخوریم تا همه بدونن که تو چقدر لارجی!!
میگین نه؟! نگاه کنین. الان که الهه دعوت کنه!

الهه پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 13:08

اگه اینجوری میخاین حس کم نیووردن منو تحریک کنین باید بگم گول خوردین
هه هه هه

حالا تو دعوت کن ببین من اصلا میام؟!!!!

کامیلو پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 13:38

پس جناب اصفهانی هسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه!
من خارجکی هستم!!

خودت کجایی هستی؟ نکنه اونجایی هستی؟

الهه پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 15:31

حالا شوما بیَینو نَیَین ما که دعوتدون نیمیکونیم
تازه بارون اومده یهو میچاینداوااا ...از ما گفتن!

نخیرم! شما دعوت کن ما ضدضربه ایم!

سایه پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 15:34 http://www.khateratma.blogsky.com

مگه دوست اجتماعی بهتر از دوس دختره؟؟؟؟؟؟
واقعا میگم
خدا به داد دوست دخترت برسه
دوروزه دق میکنه از دستت

راست میگم خب!!
گول می خوره!!

فریناز پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 15:54

آخه تو بگو کدوم دختره که فرق این دو تارو ندونه؟!!!

آخه هنوزم خیلی از دخترا تفاوت این دوتا رو نمی دونن!!!
هنوزم اگه بگی دوست اجتماعی گول می خورن!!!

الهه پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 20:10

اصرار نکنینداوا
اصن را ندارد


تازه واااااااااااا این سوسول بازیا چیه دیگه؟؟؟
دوست اجتماعی!!!
چه بی معنی
منکه تالا تشنیده بودم
هه هه هه
فک کنم مخاطب این حرف دختر دبیرستانیا باشن اینطور نیست؟

الهه پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 21:05

اصرار نکنینداوا
اصن را ندارد


تازه واااااااااااا این سوسول بازیا چیه دیگه؟؟؟
دوست اجتماعی!!!
چه بی معنی
منکه تالا تشنیده بودم
هه هه هه
فک کنم مخاطب این حرف دختر دبیرستانیا باشن اینطور نیست؟

کامیلو جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 12:12

ما بچه های شمالیم (ساری)

خیلی راه دوره!
بیاین اصفهان!

هه دخترا امروزه دست تهمینه رو از پشت بستن خودشون میدونن دارن چیکار مکنن
زهی خیال باطل ابوالفضل خان دوست دختر اصفهانی ندار

کامیلو جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 17:05

خوب الان میایم

نه! فعلا کار دارم!

کامیلو جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 20:39

ما اومدیم

فعلا مهمون نمی خوام!
باش تا خبرت کنم!

کامیلو یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 19:29

باشه دیه نمیایم بای

آی خانم کوجا کوجا!!

کامیلو جان! بازم بیا!

شعر گفتما!! حال کردین!

female az shiraz یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 16:03

هر چند حافظ میگه
اکر چه زنده رود اب حیاط است/ولی شیراز ما از اصفهان به
و درور از جون چند وقت پیشا اصفهانیا گفته بودن حافظ اصهانیه ولی کلا من بدم میاد از این تفکیکای قومیتی و و این خصوصیاتی که به هر قومیتی میدن
بعدش هم من فلسفه ی این وبلگتونو نفهمیدم میخوای دخترا رو کسخره کنی ؟یا اگاه؟؟؟

خانوم خانوما مسخره چیه؟! من کی خواستم مسخره کنم؟ من فقط یه چیزی گفتم حالا! بیخخیخیل!!!

طراوت جمعه 7 مرداد 1390 ساعت 23:54 http://nabeghehaye89.blogsky.com

خوبه!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد